پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:48 - 1403/01/01

پیام مدیر عامل بنیاد قرآن در آستانه سال جدید / حکمرانی قرآنی یعنی بندگی زندگی و رهایی از بردگی

کارگر آنلاین | حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسین زاده دبیر کل بنیاد قرآن کریم در پیام نورزوی نوشت : امید داریم تا در سال جدید با بررسی بیشتر نقاط قوت و ضعف خود دوره آموزشی امام موسی صدر را خدمت علاقه‌مندان و مسئولین ارائه دهیم تا با امید خدا و جاری کردن حکمرانی قرآنی در میهن اسلامی‌مان گشایش‌هایی را شاهد باشیم چرا که حکمرانی قرآنی منبعث از قرآن است و قرآن کلید گشایش تمامی مشکلات دنیا است.

به گزارش کارگر آنلاین ، متن این پیام به شرح زیر می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم
رب هب لی حکما والحقنی بالصالحین

سلام به ماه بندگی و آغاز فصل زندگی
بسیار خرسند هستیم که دو عید ماه مبارک رمضان و نوروز را خدمت تمامی مسلمانان و مردم ایران تبریک عرض کنیم.
امیدواریم که سال جدید که با تقارن این دو عید همراه بوده است سالی بسیار پر خیر و برکت از نظر معنوی و از نظر مادی باشد. 
امسال تقارن این دو عید موجب تقارب با محبین اهل بیت علیهم السلام و تقابل با دشمنان اسلام به خصوص صهیونیست‌ها خواهد بود که در مقابل مردم غیور و مظلوم فلسطین روز به روز ضعیف‌تر و چهره درنده و غیر انسانی آن‌ها برای جهانیان آشکارتر می‌شود.
در سالی که گذشت مفتخر بودیم تا در بنیاد قرآن استمرار فعالیت‌های مرتبط با حکمرانی قرآنی را داشته باشیم و دوره آموزشی شهید چمران را به پایان برسانیم.
امید داریم تا در سال جدید با بررسی بیشتر نقاط قوت و ضعف خود دوره آموزشی امام موسی صدر را خدمت علاقه‌مندان و مسئولین ارائه دهیم تا با امید خدا و جاری کردن حکمرانی قرآنی در میهن اسلامی‌مان گشایش‌هایی را شاهد باشیم چرا که حکمرانی قرآنی منبعث از قرآن است و قرآن کلید گشایش تمامی مشکلات دنیا است.
حکمرانی قرآنی، یعنی بندگی، زندگی و رهایی از بردگی.
به لطف خداوند آغاز این سال همراه با ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا بوده است، همچنین بهار نشانگر زندگی و رشد دوباره است و ان شا الله که با عنایات الهی مردم ما در این سال با تکیه بر قرآن و رهایی از نفوذ معاندین حکمرانی قرآنی را برای سعادتمندی به ورطه عمل برسانند.
بنیاد قرآن آرزومند اجرایی شدن حکمرانی قرآنی است و در این مسیر هرگونه کمکی که در توان داشته باشد را در اختیار دستگاه‌های دولتی، سیستم آموزش عالی و شهروندان عزیز می‌گذارد.

و من الله التوفیق
دبیرکل بنیاد قرآن

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین